#56641: "Moving backward 2x to get certificates (aux. action) ignores empty turnout"
Waarover gaat dit rapport?
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Gedetailleerde beschrijving
• Met welk onderdeel van de regels is geen rekening gehouden bij de BGA-versie?
As far as I know I could move back 2 spaces via a turnout to effectively move back only 1 "main" space on the track, and get two certificates. But I was not given that option.• Is de inbreuk op de spelregels zichtbaar in de spelherhaling? Indien ja, bij welk zetnummer?
Well, I ended up just eating the extra space.• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v96
Rapportgeschiedenis
Yes you could use the turnout space to make 1 move out 2 which end in moving back only 1 space on main track.
I tried to reproduce and have no issue.
imgur.com/a/hU4A0FM
Can you show me your screen?
Did the problem appear several times? Every time? Randomly? > Appeared twice
Dit rapport aanvullen
- Andere tafel ID / zet ID
- Loste F5 het probleem op?
- Kwam het probleem meerdere keren voor? Altijd? Willekeurig?
- Als je een schermafbeelding van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je Imgur.com gebruiken om deze te uploaden, de link kopiëren en hier plakken.