Alle rapporten
Russian Railroads rapporten
#12589: "factory #3 repeater to use black worker twice did not award extra bonus"
Waarover gaat dit rapport?
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Regels: een spelregel werd niet gerespecteerd
Gedetailleerde beschrijving
• Met welk onderdeel van de regels is geen rekening gehouden bij de BGA-versie?
Extra black track advancement from black worker activated by factory #3.• Is de inbreuk op de spelregels zichtbaar in de spelherhaling? Indien ja, bij welk zetnummer?
Move #96 or #97• Welke browser gebruik je?
Edge
Rapportgeschiedenis
bluebaroni • Bug is nog niet gereproduceerd door de ontwikkelaars:
27 mei 2019 4:34 • Tried to use the #3 factory to repeat the black worker on the two black track advancement. Hoped to get 3 black tracks, but only got 2. Ironically, the game log displayed that I skipped the third advancement even though I tried to get it. On another note, when I received the black worker, I was not able to use it until the following round.
Airdog1990 • Bug is nog niet gereproduceerd door de ontwikkelaars:
27 sep 2019 5:11 • Whenever I take the 5 industry advancements chip and run over Factory #3, I am allowed to replay a single worker. If I use to to replay the Black Worker, I am not awarded the bonus black track movement, even though I am entitled to it by the rules. I have lost games because of this.
Loranger • Bug is nog niet gereproduceerd door de ontwikkelaars:
15 jul 2020 19:32 • Agree. The bug does not happen all the time (but often)
Velvetlad77 • Bug is nog niet gereproduceerd door de ontwikkelaars:
4 aug 2020 23:32 • the black rail move copied only works with engineer 11 while it should also be working with engineer 14 as described above, but also engineer 3 and the bonus engineer 1.
Tikhonov • Bug is nog niet gereproduceerd door de ontwikkelaars:
10 aug 2020 12:38 • Duplicate of boardgamearena.com/bug?id=7670. See my latest comment for further information.
canucksfan86 • Bug is nog niet gereproduceerd door de ontwikkelaars:
22 dec 2021 9:32 • Just played this live today and looked in the rule book - it specifically says “using a worker of YOUR colour”. So, you don’t get the bonus on the second use of that space.
Dit rapport aanvullen
Gelieve hier alle informatie toe te voegen die relevant is om deze bug te reproduceren of jouw suggestie te begrijpen:
- Andere tafel ID / zet ID
- Loste F5 het probleem op?
- Kwam het probleem meerdere keren voor? Altijd? Willekeurig?
- Als je een schermafbeelding van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je Imgur.com gebruiken om deze te uploaden, de link kopiëren en hier plakken.