#81126: "Consistency of Freeze Ray Card and Target Acquired when monster dies with them"
Waarover gaat dit rapport?
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Controleer of er al een rapport is over hetzelfde onderwerp
Zo ja, gelieve dan voor dit rapport te STEMMEN. Rapporten met de meeste stemmen krijgen VOORRANG!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Gedetailleerde beschrijving
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de foutboodschap die je op je scherm ziet, indien van toepassing.
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
-
• Leg uit wat je wilde doen, wat je deed en wat er gebeurde
Yes, target acquired happened in this game. Freeze ray happens to me regularly.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v109
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de tekst die in het Engels wordt getoond in plaats van in jouw taal. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken. Is deze tekst beschikbaar in het vertaalsysteem? Zo ja, is deze meer dan 24 uur geleden vertaald?
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v109
-
• Gelieve jouw suggestie precies en beknopt uit te leggen zodat het zo makkelijk mogelijk is om te begrijpen wat je bedoelt.
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v109
-
• Wat stond op het scherm toen je geblokkeerd was (Leeg scherm? Een deel van de spelinterface? Foutboodschap?)
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v109
-
• Met welk onderdeel van de regels is geen rekening gehouden bij de BGA-versie?
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
-
• Is de inbreuk op de spelregels zichtbaar in de spelherhaling? Indien ja, bij welk zetnummer?
Yes, target acquired happened in this game. Freeze ray happens to me regularly.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v109
-
• Welke spelactie wilde je uitvoeren?
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
-
• Wat probeerde je te doen om deze spelactie te laten optreden?
Yes, target acquired happened in this game. Freeze ray happens to me regularly.
-
• Wat gebeurde er toen je dit probeerde te doen (foutboodschap, melding op de statusbalk van het spel, ...)?
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v109
-
• In welke fase van het spel deed het probleem zich voor (wat was de huidige spelinstructie)?
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
-
• Wat gebeurde toen je deze spelactie probeerde (foutboodschap, melding op de statusbalk van het spel, ...)?
Yes, target acquired happened in this game. Freeze ray happens to me regularly.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v109
-
• Beschrijf alsjeblieft het probleem met de beeldweergave. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken.
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v109
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de tekst die in het Engels wordt getoond in plaats van in jouw taal. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken. Is deze tekst beschikbaar in het vertaalsysteem? Zo ja, is deze meer dan 24 uur geleden vertaald?
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v109
-
• Gelieve jouw suggestie precies en beknopt uit te leggen zodat het zo makkelijk mogelijk is om te begrijpen wat je bedoelt.
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v109
Rapportgeschiedenis
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Dit rapport aanvullen
- Andere tafel ID / zet ID
- Loste F5 het probleem op?
- Kwam het probleem meerdere keren voor? Altijd? Willekeurig?
- Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken.
