#67508: ""Doppelte Hilfsaktion: Karten ziehen und ablegen""
Waarover gaat dit rapport?
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Controleer of er al een rapport is over hetzelfde onderwerp
Zo ja, gelieve dan voor dit rapport te STEMMEN. Rapporten met de meeste stemmen krijgen VOORRANG!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Gedetailleerde beschrijving
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de foutboodschap die je op je scherm ziet, indien van toepassing.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Leg uit wat je wilde doen, wat je deed en wat er gebeurde
s.a.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v103
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de tekst die in het Engels wordt getoond in plaats van in jouw taal. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken. Is deze tekst beschikbaar in het vertaalsysteem? Zo ja, is deze meer dan 24 uur geleden vertaald?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Welke browser gebruik je?
Google Chrome v103
-
• Gelieve jouw suggestie precies en beknopt uit te leggen zodat het zo makkelijk mogelijk is om te begrijpen wat je bedoelt.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Welke browser gebruik je?
Google Chrome v103
-
• Wat stond op het scherm toen je geblokkeerd was (Leeg scherm? Een deel van de spelinterface? Foutboodschap?)
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Welke browser gebruik je?
Google Chrome v103
-
• Met welk onderdeel van de regels is geen rekening gehouden bij de BGA-versie?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Is de inbreuk op de spelregels zichtbaar in de spelherhaling? Indien ja, bij welk zetnummer?
s.a.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v103
-
• Welke spelactie wilde je uitvoeren?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Wat probeerde je te doen om deze spelactie te laten optreden?
s.a.
-
• Wat gebeurde er toen je dit probeerde te doen (foutboodschap, melding op de statusbalk van het spel, ...)?
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v103
-
• In welke fase van het spel deed het probleem zich voor (wat was de huidige spelinstructie)?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Wat gebeurde toen je deze spelactie probeerde (foutboodschap, melding op de statusbalk van het spel, ...)?
s.a.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v103
-
• Beschrijf alsjeblieft het probleem met de beeldweergave. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Welke browser gebruik je?
Google Chrome v103
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de tekst die in het Engels wordt getoond in plaats van in jouw taal. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken. Is deze tekst beschikbaar in het vertaalsysteem? Zo ja, is deze meer dan 24 uur geleden vertaald?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Welke browser gebruik je?
Google Chrome v103
-
• Gelieve jouw suggestie precies en beknopt uit te leggen zodat het zo makkelijk mogelijk is om te begrijpen wat je bedoelt.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Welke browser gebruik je?
Google Chrome v103
Rapportgeschiedenis
So, I will look at this for the future but think, it was nto a bug but a misused interface.
Dit rapport aanvullen
- Andere tafel ID / zet ID
- Loste F5 het probleem op?
- Kwam het probleem meerdere keren voor? Altijd? Willekeurig?
- Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken.
