#2122: "can't move tradesman from one spot on an activity card to an empty (vacated) spot on the same card"
Waarover gaat dit rapport?
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Controleer of er al een rapport is over hetzelfde onderwerp
Zo ja, gelieve dan voor dit rapport te STEMMEN. Rapporten met de meeste stemmen krijgen VOORRANG!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Gedetailleerde beschrijving
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de foutboodschap die je op je scherm ziet, indien van toepassing.
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
-
• Leg uit wat je wilde doen, wat je deed en wat er gebeurde
move 85
• Welke browser gebruik je?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de tekst die in het Engels wordt getoond in plaats van in jouw taal. Als je een schermafbeelding van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je Imgur.com gebruiken om deze te uploaden, de link kopiëren en hier plakken.
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
-
• Is deze tekst beschikbaar in het vertaalsysteem? Zo ja, is deze meer dan 24 uur geleden vertaald?
move 85
• Welke browser gebruik je?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• Gelieve jouw suggestie precies en beknopt uit te leggen zodat het zo makkelijk mogelijk is om te begrijpen wat je bedoelt.
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
• Welke browser gebruik je?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• Wat stond op het scherm toen je geblokkeerd was (Leeg scherm? Een deel van de spelinterface? Foutboodschap?)
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
• Welke browser gebruik je?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• Met welk onderdeel van de regels is geen rekening gehouden bij de BGA-versie?
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
-
• Is de inbreuk op de spelregels zichtbaar in de spelherhaling? Indien ja, bij welk zetnummer?
move 85
• Welke browser gebruik je?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• Welke spelactie wilde je uitvoeren?
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
-
• Wat probeerde je te doen om deze spelactie te laten optreden?
move 85
-
• Wat gebeurde er toen je dit probeerde te doen (foutboodschap, melding op de statusbalk van het spel, ...)?
• Welke browser gebruik je?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• In welke fase van het spel deed het probleem zich voor (wat was de huidige spelinstructie)?
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
-
• Wat gebeurde toen je deze spelactie probeerde (foutboodschap, melding op de statusbalk van het spel, ...)?
move 85
• Welke browser gebruik je?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• Beschrijf alsjeblieft het probleem met de beeldweergave. Als je een schermafbeelding van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je Imgur.com gebruiken om deze te uploaden, de link kopiëren en hier plakken.
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
• Welke browser gebruik je?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de tekst die in het Engels wordt getoond in plaats van in jouw taal. Als je een schermafbeelding van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je Imgur.com gebruiken om deze te uploaden, de link kopiëren en hier plakken.
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
-
• Is deze tekst beschikbaar in het vertaalsysteem? Zo ja, is deze meer dan 24 uur geleden vertaald?
move 85
• Welke browser gebruik je?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• Gelieve jouw suggestie precies en beknopt uit te leggen zodat het zo makkelijk mogelijk is om te begrijpen wat je bedoelt.
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
• Welke browser gebruik je?
Firefox 34.0 on Kubuntu
Rapportgeschiedenis
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Dit rapport aanvullen
- Andere tafel ID / zet ID
- Loste F5 het probleem op?
- Kwam het probleem meerdere keren voor? Altijd? Willekeurig?
- Als je een schermafbeelding van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je Imgur.com gebruiken om deze te uploaden, de link kopiëren en hier plakken.
