#18889: "Double card when steeling opponents barn not occurring"
Waarover gaat dit rapport?
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Controleer of er al een rapport is over hetzelfde onderwerp
Zo ja, gelieve dan voor dit rapport te STEMMEN. Rapporten met de meeste stemmen krijgen VOORRANG!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Gedetailleerde beschrijving
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de foutboodschap die je op je scherm ziet, indien van toepassing.
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
-
• Leg uit wat je wilde doen, wat je deed en wat er gebeurde
Move 169
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v83
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de tekst die in het Engels wordt getoond in plaats van in jouw taal. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken. Is deze tekst beschikbaar in het vertaalsysteem? Zo ja, is deze meer dan 24 uur geleden vertaald?
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v83
-
• Gelieve jouw suggestie precies en beknopt uit te leggen zodat het zo makkelijk mogelijk is om te begrijpen wat je bedoelt.
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v83
-
• Wat stond op het scherm toen je geblokkeerd was (Leeg scherm? Een deel van de spelinterface? Foutboodschap?)
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v83
-
• Met welk onderdeel van de regels is geen rekening gehouden bij de BGA-versie?
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
-
• Is de inbreuk op de spelregels zichtbaar in de spelherhaling? Indien ja, bij welk zetnummer?
Move 169
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v83
-
• Welke spelactie wilde je uitvoeren?
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
-
• Wat probeerde je te doen om deze spelactie te laten optreden?
Move 169
-
• Wat gebeurde er toen je dit probeerde te doen (foutboodschap, melding op de statusbalk van het spel, ...)?
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v83
-
• In welke fase van het spel deed het probleem zich voor (wat was de huidige spelinstructie)?
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
-
• Wat gebeurde toen je deze spelactie probeerde (foutboodschap, melding op de statusbalk van het spel, ...)?
Move 169
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v83
-
• Beschrijf alsjeblieft het probleem met de beeldweergave. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken.
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v83
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de tekst die in het Engels wordt getoond in plaats van in jouw taal. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken. Is deze tekst beschikbaar in het vertaalsysteem? Zo ja, is deze meer dan 24 uur geleden vertaald?
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v83
-
• Gelieve jouw suggestie precies en beknopt uit te leggen zodat het zo makkelijk mogelijk is om te begrijpen wat je bedoelt.
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v83
Rapportgeschiedenis
The first claiming of an opponents barn works correctly and 2 cards are awarded however subsequent reclaims of that barn are only awarded 1 card.
This would still be a bug
At move 135, there is a 4 parcels takeover containing the central barn. There is correctly 1 card drawn. But the barn is still displayed with the small grass touches, which means it's still considered free...
That's strange, but it explains why, at move 164, the take over gave only 1 card.
It was a problem happening when taking free barns *and* taking over opponents parcels. The computation of the resulting state was wrongly using initial barns and not recomputed barns... so the fact that the barns was now occupied was lost
So I could with a few lines of code rebuild state just before the move causing problems, then playing it and see why the code didn't return the expected result.
Dit rapport aanvullen
- Andere tafel ID / zet ID
- Loste F5 het probleem op?
- Kwam het probleem meerdere keren voor? Altijd? Willekeurig?
- Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken.
