#172346: "botanist action was too late"
Waarover gaat dit rapport?
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Controleer of er al een rapport is over hetzelfde onderwerp
Zo ja, gelieve dan voor dit rapport te STEMMEN. Rapporten met de meeste stemmen krijgen VOORRANG!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Gedetailleerde beschrijving
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de foutboodschap die je op je scherm ziet, indien van toepassing.
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine -
• Leg uit wat je wilde doen, wat je deed en wat er gebeurde
move 7 + 9
• Welke browser gebruik je?
Mozilla
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de tekst die in het Engels wordt getoond in plaats van in jouw taal. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken. Is deze tekst beschikbaar in het vertaalsysteem? Zo ja, is deze meer dan 24 uur geleden vertaald?
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine • Welke browser gebruik je?
Mozilla
-
• Gelieve jouw suggestie precies en beknopt uit te leggen zodat het zo makkelijk mogelijk is om te begrijpen wat je bedoelt.
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine • Welke browser gebruik je?
Mozilla
-
• Wat stond op het scherm toen je geblokkeerd was (Leeg scherm? Een deel van de spelinterface? Foutboodschap?)
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine • Welke browser gebruik je?
Mozilla
-
• Met welk onderdeel van de regels is geen rekening gehouden bij de BGA-versie?
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine -
• Is de inbreuk op de spelregels zichtbaar in de spelherhaling? Indien ja, bij welk zetnummer?
move 7 + 9
• Welke browser gebruik je?
Mozilla
-
• Welke spelactie wilde je uitvoeren?
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine -
• Wat probeerde je te doen om deze spelactie te laten optreden?
move 7 + 9
-
• Wat gebeurde er toen je dit probeerde te doen (foutboodschap, melding op de statusbalk van het spel, ...)?
• Welke browser gebruik je?
Mozilla
-
• In welke fase van het spel deed het probleem zich voor (wat was de huidige spelinstructie)?
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine -
• Wat gebeurde toen je deze spelactie probeerde (foutboodschap, melding op de statusbalk van het spel, ...)?
move 7 + 9
• Welke browser gebruik je?
Mozilla
-
• Beschrijf alsjeblieft het probleem met de beeldweergave. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken.
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine • Welke browser gebruik je?
Mozilla
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de tekst die in het Engels wordt getoond in plaats van in jouw taal. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken. Is deze tekst beschikbaar in het vertaalsysteem? Zo ja, is deze meer dan 24 uur geleden vertaald?
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine • Welke browser gebruik je?
Mozilla
-
• Gelieve jouw suggestie precies en beknopt uit te leggen zodat het zo makkelijk mogelijk is om te begrijpen wat je bedoelt.
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine • Welke browser gebruik je?
Mozilla
Rapportgeschiedenis
But there was still a bug, it should not have been applied on the next turn either.
This is fixed.
Dit rapport aanvullen
- Andere tafel ID / zet ID
- Loste F5 het probleem op?
- Kwam het probleem meerdere keren voor? Altijd? Willekeurig?
- Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken.
