#162265: "最終計算時の花の価値の暴落についての計算が正しく行われていない"
Waarover gaat dit rapport?
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Gedetailleerde beschrijving
• Met welk onderdeel van de regels is geen rekening gehouden bij de BGA-versie?
ゲーム終了時の点数計算において最も価値のある花の点数が半減されない、もともと1点の花が5点になって計算された。最も価値のある花の表現がトラック上の収穫された花の数であればゲーム説明が間違えていると思われる。• Is de inbreuk op de spelregels zichtbaar in de spelherhaling? Indien ja, bij welk zetnummer?
リプレイから確認できます。
最終ターン後の終了処理の計算時です。• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v134
Rapportgeschiedenis
申し訳ありません。ルールを誤解していました。
収穫された花の個数(回数ではない)分の価値が上がっていました。
Dit rapport aanvullen
- Andere tafel ID / zet ID
- Loste F5 het probleem op?
- Kwam het probleem meerdere keren voor? Altijd? Willekeurig?
- Als je een schermafbeelding van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je Imgur.com gebruiken om deze te uploaden, de link kopiëren en hier plakken.