#161412: "I moved my ship and it charged me a provision to displace a weaker ship"
Waarover gaat dit rapport?
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Controleer of er al een rapport is over hetzelfde onderwerp
Zo ja, gelieve dan voor dit rapport te STEMMEN. Rapporten met de meeste stemmen krijgen VOORRANG!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Gedetailleerde beschrijving
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de foutboodschap die je op je scherm ziet, indien van toepassing.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Leg uit wat je wilde doen, wat je deed en wat er gebeurde
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Welke browser gebruik je?
Mozilla v5
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de tekst die in het Engels wordt getoond in plaats van in jouw taal. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken. Is deze tekst beschikbaar in het vertaalsysteem? Zo ja, is deze meer dan 24 uur geleden vertaald?
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Welke browser gebruik je?
Mozilla v5
-
• Gelieve jouw suggestie precies en beknopt uit te leggen zodat het zo makkelijk mogelijk is om te begrijpen wat je bedoelt.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Welke browser gebruik je?
Mozilla v5
-
• Wat stond op het scherm toen je geblokkeerd was (Leeg scherm? Een deel van de spelinterface? Foutboodschap?)
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Welke browser gebruik je?
Mozilla v5
-
• Met welk onderdeel van de regels is geen rekening gehouden bij de BGA-versie?
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Is de inbreuk op de spelregels zichtbaar in de spelherhaling? Indien ja, bij welk zetnummer?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Welke browser gebruik je?
Mozilla v5
-
• Welke spelactie wilde je uitvoeren?
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Wat probeerde je te doen om deze spelactie te laten optreden?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. -
• Wat gebeurde er toen je dit probeerde te doen (foutboodschap, melding op de statusbalk van het spel, ...)?
I could not undo this, so I just passed for my second move :(.
• Welke browser gebruik je?
Mozilla v5
-
• In welke fase van het spel deed het probleem zich voor (wat was de huidige spelinstructie)?
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Wat gebeurde toen je deze spelactie probeerde (foutboodschap, melding op de statusbalk van het spel, ...)?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Welke browser gebruik je?
Mozilla v5
-
• Beschrijf alsjeblieft het probleem met de beeldweergave. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Welke browser gebruik je?
Mozilla v5
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de tekst die in het Engels wordt getoond in plaats van in jouw taal. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken. Is deze tekst beschikbaar in het vertaalsysteem? Zo ja, is deze meer dan 24 uur geleden vertaald?
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Welke browser gebruik je?
Mozilla v5
-
• Gelieve jouw suggestie precies en beknopt uit te leggen zodat het zo makkelijk mogelijk is om te begrijpen wat je bedoelt.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Welke browser gebruik je?
Mozilla v5
Rapportgeschiedenis
Did F5 solve the problem? no
Dit rapport aanvullen
- Andere tafel ID / zet ID
- Loste F5 het probleem op?
- Kwam het probleem meerdere keren voor? Altijd? Willekeurig?
- Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken.
