#148165: "Mole Not Working Properly."
Waarover gaat dit rapport?
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Wat is er gebeurd? Selecteer uit het onderstaande
Controleer of er al een rapport is over hetzelfde onderwerp
Zo ja, gelieve dan voor dit rapport te STEMMEN. Rapporten met de meeste stemmen krijgen VOORRANG!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Gedetailleerde beschrijving
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de foutboodschap die je op je scherm ziet, indien van toepassing.
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
-
• Leg uit wat je wilde doen, wat je deed en wat er gebeurde
I didn't take the action.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v131
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de tekst die in het Engels wordt getoond in plaats van in jouw taal. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken. Is deze tekst beschikbaar in het vertaalsysteem? Zo ja, is deze meer dan 24 uur geleden vertaald?
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v131
-
• Gelieve jouw suggestie precies en beknopt uit te leggen zodat het zo makkelijk mogelijk is om te begrijpen wat je bedoelt.
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v131
-
• Wat stond op het scherm toen je geblokkeerd was (Leeg scherm? Een deel van de spelinterface? Foutboodschap?)
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v131
-
• Met welk onderdeel van de regels is geen rekening gehouden bij de BGA-versie?
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
-
• Is de inbreuk op de spelregels zichtbaar in de spelherhaling? Indien ja, bij welk zetnummer?
I didn't take the action.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v131
-
• Welke spelactie wilde je uitvoeren?
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
-
• Wat probeerde je te doen om deze spelactie te laten optreden?
I didn't take the action.
-
• Wat gebeurde er toen je dit probeerde te doen (foutboodschap, melding op de statusbalk van het spel, ...)?
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v131
-
• In welke fase van het spel deed het probleem zich voor (wat was de huidige spelinstructie)?
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
-
• Wat gebeurde toen je deze spelactie probeerde (foutboodschap, melding op de statusbalk van het spel, ...)?
I didn't take the action.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v131
-
• Beschrijf alsjeblieft het probleem met de beeldweergave. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken.
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v131
-
• Kopieer en plak alsjeblieft de tekst die in het Engels wordt getoond in plaats van in jouw taal. Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken. Is deze tekst beschikbaar in het vertaalsysteem? Zo ja, is deze meer dan 24 uur geleden vertaald?
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v131
-
• Gelieve jouw suggestie precies en beknopt uit te leggen zodat het zo makkelijk mogelijk is om te begrijpen wat je bedoelt.
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
• Welke browser gebruik je?
Google Chrome v131
Rapportgeschiedenis
Dit rapport aanvullen
- Andere tafel ID / zet ID
- Loste F5 het probleem op?
- Kwam het probleem meerdere keren voor? Altijd? Willekeurig?
- Als je een schermkopie van deze bug hebt (goede gewoonte), kun je een hosting-service voor afbeeldingen naar keuze gebruiken (bijvoorbeeld snipboard.io) om deze te uploaden en de link hier te kopiëren/plakken.
